טיפול בגלי הלם מה זה?

טיפול בגלי הלם מהווה את הפתרון היעיל ביותר לטיפול בבעיות אורטופדיות כרוניות הנובעות מפגיעה במערכות הקשורות לשריר שלד ותהליכי שחיקה כרוניים קשים ומתמשכים הפוגעים באיכות החיים.
הטיפול בגלי הלם מומלץ כאשר טיפולים תרופתיים, פיזיוטרפיה ודיקור אינם מספקים פתרון יעיל במצבים כמו:  כאבי שרירים, פציעות ספורט, דלקות ושחיקת סחוס

איך זה עובד?

מכשיר הטיפול מפיק גלי הלם היוצרים זעזוע וויברציות הפוגעים באופן ישיר ברקמות השרירים הפגועות. זעזוע זה מעורר רכיבים בגוף לטפל בדלקת, לחדש את אספקה וזרימת הדם באזור הפגוע וליצור תהליך של ריפוי. גלי ההלם משפיעים גם על המערכת העצבית ובכך נוצרת הפרשת אנדורפינים המשפעים באופן מיידי על הפחתת הכאב.חשוב לדעת שטיפולים מסורתיים רבים, כגון תרופות אנטי דלקתיות, זריקות סטרואידים, פיזיותרפיה, עיסוי, דיקור, וכן הלאה יכולים לסייע לגוף בשלב מוקדם הם הרבה פחות יעילים בסיוע לגוף לרפא בעיה כרונית. הטיפול בגלי הלם הוא מהטיפולים היחידים שיעילים במצבים כרוניים כשהגוף לא מצליח להתגבר עליהם.

האם הטיפול בגלי הלם בטוח?

​טכנולוגיית גלי ההלם קיימת בשימוש כבר עשרות שנים ומיליוני אנשים טופלו באמצעות טכנולוגיה זו  במגוון סוגי כאבים במערכת שריר-שלד ולא נמצאו תופעות לוואי משמעותיות למעט כאלו שהן נדירות ותוארו כעקצוץ, אדמומיות או כאבים שחלפו לאחר זמן קצר.
במרפאת דר’ ממלידר אנו עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בתקנים המחמירים ביותר מכשיר אשר פעילותו והטיפול באמצעותו בטוחים לגמרי.

באילו מצבים ממולץ לטפל בגלי הלם

הטיפול בגלי ההלם נפוץ בעיקר כטיפול במצבים ​ במגוון בעיות שריר-שלד, דלקות , הסתיידויות בנקודות החיבור בשלד.  גידים ורצועות ומצבים רפואיים בכף הרגל.

טווח הזמן להקלה בכאב ושיפור

על הדיווחים של מטופלינו במשך השנים, הכאב משתפר באופן מיידי לאחר הטיפול ראשון, מאחר והאזור של הטיפול  נמצא במצב “רדימות” בשל גירוי הרקמה. שיפור משמעותי וריפוי ניתן כבר להרגיש החל מהטיפול שלישי או רביעי.

טיפול בגלי הלם

הניוזלטר שלנו הוא חודשי.